створенню безпечного середовища для учасників, у якому можна обговорювати проблеми та труднощі, що виникають. Використовуючи навчальні ситуації, учасники аналізують помилки й недоліки інших людей, а не свої власні.
Види:
широкомасштабна ситуація (кейс-стаді);
мікроситуація (стислий опис, що точно описує суть проблеми);
ситуація – ілюстрація (використовується як приклад для вивчення нового матеріалу);
Етапи:
ознайомлення із ситуацією;
аналіз та оцінка розв’язку ситуації.
Рекомендується:
пропонувати для розгляду реалістичні навчальні ситуації;
при аналізі ситуації досліджувати те, що дійсно відбулось, або могли відбутись. Це дає змогу учасникам легше пов’язати матеріал із реальним життям.
Пам’ятати, що:
використання методу потребує дуже кропіткої попередньої підготовки;
відкриті питання є найбільш корисними для навчальних ситуацій, але інколи питання можуть бути більш зорієнтованими на конкретний елемент у ситуації