Субота, 04.05.2024, 15:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Інновації від а до я (Прилуцький РМК)

Вхід на сайт
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Дискусія

     Дискусія

Мета – з’ясування точок зору на проблему / пошук істини, шляхів вирішення проблеми /

обговорення проблеми.

Сприяє:

  • розвитку установок;
  • оттачивания точки зору, погляду;
  • розгляду різних точок зору;
  • отриманню зворотного зв’язку;
  • розвитку навичок комунікації.

Етапи дискусії:

Відкриття:

привітання, представлення учасників, оголошення теми, мети, правил дискусії;

Вступ:

постановка питань, завдань, проблем для вирішення;

Основна частина:

виконання завдань, вирішення проблем, оформлення результатів;

Закінчення:

  • оголошення результатів;
  • узагальнення (спільне, різне);
  • підведення висновків;
  • подяка учасникам і закриття дискусії.

Види дискусії:

лінійна (запитання – відповідь):

  • потребує встановлення чіткої послідовності запитань, відповіді на які
  • дозволяють групі досягти поставленої мети;
  • також використовується для з’ясування незрозумілих моментів;

керована:

тренер веде дискусію, визначає її напрями, зміст, підводить підсумки;

некерована / вільна:

  • тренер лише встановлює тему і не втручається в хід дискусії;
  • тренер спостерігає, як група шукає розв’язок;
  • тренер спільно з учасниками здійснює обговорення ходу і результатів дискусії.

Рекомендується:

  • до проведення дискусії надавати учасникам її тему, необхідні інформаційні матеріали,
  • завдання, інструкції, тези тощо;
  • надати учасникам у письмовій формі опис завдання, тези для обговорення, проблеми,
  • що мають бути вирішені;
  • дотримуватися погоджених правил проведення дискусії для забезпечення спокійної,
  • конструктивної, робочої атмосфери.

 

Корисні поради:

Дискусія – це не можливість висловитися всім бажаючим, а інструмент для того, щоб знайти реальне рішення. Учасники відмовляються брати участь у дискусії, бо:

  • для обговорення пропонуються очевидні речі;
  • не вірять у результат;
  • ситуація є однозначною;
  • некоректно поставлено питання;
  • обговорення переходять на особистості;
  • Завдання тренера – пам’ятати, що має стати результатом дискусії.
Новини освіти
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів