Субота, 04.05.2024, 18:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Інновації від а до я (Прилуцький РМК)

Вхід на сайт
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Ігри

     Ігри

  • Належать до класу імітаційних методів навчання.
  • Мета – відпрацювання вмінь, відповідної поведінки.

Сприяють:

  • закріпленню отриманих знань;
  • застосування практичних навичок;
  • зміні старих уявлень і формуванню нових цінностей, установок;
  • відпрацюванню нових правил діяльності, поведінки;
  • формуванню індивідуальної відповідальності за роботу всієї команди.

Види:

  • рольові ігри;
  • ділові ігри (симуляції).

Ризики / негативи:

  • штучність ситуації знижує ступінь відповідальності учасника за свою поведінку чи рішення, що приймається;
  • штучний характер гри провокує супротив з боку дорослих учасників;
  • підвищує емоційні переживання учасників.

Рекомендується:

  • використовувати тільки тоді, коли вони дійсно допомагають досягти навчальної мети і
  • завдань;
  • обов’язково обговорювати з групою результати гри, їх відчуття;
  • орієнтуватися на формат і тему тренінгу.

Пам’ятати, що:

  • Ігри можуть НЕ підходити тематиці чи формату тренінгу.
  • Короткострокові тренінги (на півдня, наприклад) НЕ дозволять за браком часу провести гру.
  • З усіх методів тренінгу гра, як привило, вимагає найбільшого рівня попередньоїпідготовки і довіри між учасниками групи і, зазвичай, повинна проводитись після того як учасники познайомилися один з одним.

Цікаві факти

Перша із відомих у світі ділових ігор була проведена у 1932 р. на фабриці «Червоний ткач». В 70-80-х роках ХХ століття під керівництвом Г.П.Щедровицького були розроблені та широко запроваджені організаційно-діяльнісні ігри (ОДІ).

Новини освіти
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів